19 aug

Idag började jag halv nio och slutade halv tolv. Idag så gick vi igen sådär vad som skulle hända om det börja brinna och lite sietsning runt skolan =D och sen när vi kom tillbaka till klassrummet så hade vi påståendenden om läararna som vi skulle gissa , vi var i grupper. Sedan hade vi rast gick ut med Tyare och Josefine båda chilenaree har jag tur eller ;D HAHA juuuste sen så gick vi tre till matsalen vi skulle kolla om det fanns något att äta , så fanns det bord fulla med juice och bullar , HAHA alla tre bara öppna sin väska och börja fulla väskan , jävla chilenare sa vi asså =D.
tog sen tuben hem med Tyare, och på t-banan kom Rubbe och Merva som går i vår klass tjejerna är sjukka asså ;D haha jag och Tyare satt där och fatta typ ingenting när dom snacka på sitt språk bara garva.
aa iallafall, gick av i hallunda och sedan till Bella, vi gick till Borgskolan och vi träffade Ruben eller vad han hette nu igen =| shit har så dåligt minne fast jag känner honom, haha han är iaf 23 ;) och han kom med sin lilla pittbull som var typ 3 månader såååå sööööt :O den ba hoppa på mig höh (a)
sedan kom alle, vi gick runt och sådär och sedan gick jag hem för att äta, vi får ju inte mat i skolan än för vi slutar så tidigt utan vi börjar emd det nästa vecka tror jag det var. aa och sen somnade jag och nu sitter jag här och skriver höh (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0