22 aug

aja igåår efter skolan var jag hemma städade upp lite i mitt rum det låg kläder och saker överallt mamma blev galen fan haha :D men man hittar grejer mycket bättre då ju :P ..
och sen sov jag var skit trött fast jag itne hade gjort något hhaa. Gick ut vid nio tiden med Nathalie som fyllde år , vi gick runt och sedan satte vi oss på tuben till bredäng vi hade tråkiigt, hahaha ja dansa för henne hon dog av gaarv :O HAHA ja började också skratta åt mina egna skämt typiskt miig x) gick runt med musik och dansade lite sådär, sen åkte vi tillbaka till Halllunda för jag skulle träffa Alle vi skulle till Fittja och hämta en sak, sedan satte vi oss vid dagiset vid Matnära hahaha vi hade skit kul, och Bella kom ockås dit. Vi gick sedan till Donken och kom hem vid halv tre :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0