22 aug

Buhuu idag försov jag mig lite, eller så var jag bara seg i morse haha x) har vart trött hela dagen alltså. Vi har så skön skola skojar inte :O hela veckan har var sådär chill vecka, men nästa vecka börjar väl det allvarliga. Har faktiskt ställt om min ganska bra det här med att vakna tidigt och så.
aja idag så kom jag til skolan vid 9 fast började halv, haha hatar att komma in sådär när alla redan sitter:P vi hade fika vi fick sådär té , kaffe mackor & kladdkaka, haha vi krigade :D
sen fick vi rast, letade efter våra skåp som vi aldrig hittade letade över hela skolan och det finns fyra våningar:P fast den låg på samma plan. Haha det är så pinsamt mitt skåp är högst upp så når typ inte (a) sen hade dom bara litet tal i matsalen och sen fick vi sluta vid elva.

Gick med Tyare till t-bana, vi har verkligen öppnat oss för varandra vi är sååå lika och har precis samma humor och allt. Hon berättade sin största hemlighet för mig också, diggar henne grovt<3

Vill också påpeka att min lilla hoe fyller år idag också! =D Nathalie, fyller sextoon idag jag ska sjunga en sådär remiix för henne hon kommer dö av garv, haha iaf hoppas du får en bra dag gumman  och grattis igen <33

Nathalie , ahha hoppas hon inte ser hon kommer döda miig :'D
 
ÄEEEE för sexiiga alltså =P

hade lite tråkiigt igår också -.-  har fått ganska långt hår iaf har jag hört från många x) och den med röd klänning så såg mitt hår ut med löshår, haha man tror fan jag håller i en pistol på den bilden :P och vill tillbaka till typ brunt hår
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0