23 aug

igåår vaknade jag upp vid ett och kände mig dålig, min syster har smittat mig och är ännu sämre idag -.-. Sen var jag hemma med mamma moster och min syster, tills min moster hennes man och kusiner kom. Vi hade midag här hemma. Och senare skulle jag möta Alle och Bella så var hemma hos alle en stund, sen hem till Bella vi låg i sängen snackade lite.. hiink :P
sen gick Alle för hon skulle träffa någon, då vare bara jag och Bella kvar. Vi gick ut för att träffa Umut & Junus. vi var ute ett tag hade det trevligt haha .. sen var Bella & Junus borta så vi gick hem till Bella och Umut gick hem vid tre :P vi hade det mysiigt (A)
Sov över hos Bella blev väckt för hon skulle jobba, känner mig verkliiigeen seg och har ont i kroppen och allt. gick hem , låg på madrass på golvet med min syster åt chips och så och kollade på film, min lillplutt :D <3 Ska grilla med moster och sen ska jag nog ut med Nathalie =D , ajdeeee pus på rumpaaan <3
   lilla syster på Café i Portugal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0