27 aug.

Igåår så gick jag till skolan även fast jag var sjuk , ville det faktsikt deruu =D i nian gjorde jag fan allt för att vara hemma liksom x). aa hur som helst, så gick alla ettor och 2:or stadsvandring på Östermalm och hela det där, öööööh astråkigt asså -.- Det gick bra men sista biten så blev jag och Tyare '' lost'' , så vi åkte hem x) .
Eller jag åkte till stan, gick runt ett tag där själv det var skönt faktiskt haha men kände mig mobbad brukar aldrig göra det xP , och sen kom Bella in dit också så vi gick runt och kollade sådär.
Sedan åkte jag hem och lämnade sakerna som jag hade köpt och gick direkt ut med Nathalie, vi var först hemma hos henne och så sen gick vi ut och tog en promenad i Norsborg.
Aa juste när vi gick vid Norsborg så såg vi värsta röken alltså, sådär svart och skit tjock så vi sprang dit för att kolla. Då var det är fyrhjuling som låg och brann, och vi gick nära haha jävla cpn asså..
sen ja ba ; asså den har väl inte bensin i siig? för den kommer typ explodera dåå
n; jo hahaha
s; meeh vafan står vi så nära för då, kom vi går?
Occh dåå bara för det såå sare bara pang =O HAHA ja tror ingen har sett mig springa så snabt alltså mitt hjärta gick i 120 :'D. Haha aa och alla andra fyra hjul exploderade också :P man trodde det var krig.
sen kom brandkåren och släckte, weeeeej ni skulle sett röken alltså, älskar sådär röök shitt ja ba tog fram kameran och börja fotta hahha, ( jag var inte den enda) lägger in den seen.
Aa efter att ha kommit hem vi nio-halv tio tiden utan att var hemma så var jag helt död. Men sov bra x) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0