28 aug

kom försent till skolan med Tyare haha, är fortfarande sjuk typ. Vi hade bland annat diagnostest på Engelska och två matte A , vadå jag dog -.- HAHA hatar matte assååååå!
Och sen så skulle vi skriva ett typ brev till oss själva, som vi sen ska få tillbaka när vi går ut trean, skit roligt jag lovar kanske inte alls umgås med samma personer som nu eller så man vet aldrig liksom. hahaha helt synd, ja ba shiit jag kommer vara kärring när jag går ut fan 18 år :P haha sen ja kollar på Tyare ja ba due fan tant då 21 år haha, loca ..
aa sen var det nämligen fårbollar med tsatsikisås =P ere bara jag som förstår ironin i det ? x) haha sjuk humor alltså..
vi slutade vid halv två ungefär, kom hem satt lite vid datan och sen så somnade jag direkt, var helt trött från igår. Men nu så är jag skit pigg jag lovar =P ska snart ut med Naat. fåår se vad vi hittar på x)

ajaa skriiver mer och lägger in lite bilder seen, pööss <3

asså kolla också, hade galeet mörkt hår däär ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0