29 aug

sköööönt idag ere fredaaaag aså =D , hade skola sådär slutade vid ett tiden, åkte hem och bara sitter och tar det lungt nu vid datorn. Har gjort lite grejer sådär x)
ajaa hur som helst, vet inte vad som händer idag.. skulle vara med Umut men vet inte när min mamma kommer gå på en fest hon ska till. Får sms från mina kusiner som säger att jag ska vara i Huddinge klockan åtta(?) ja ba men har andra planer vadå bestämma över mig, dom ba va där åtta sen dom la på -.- !  och min pappa sitter och ringer mig och Bella undrar vad jag göör..
åh och har ont i magen och typ PMS ocksåå blir loca alltså..

OCH vet någon varför man inte kan lägga in bilder från paint?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0