eskuuula ;D

första dagen idag , alltså var så nervöös i morse så d inte är sant , var nästan nära att vända om :| men gjorde inte det . När jag kom in och så funkade allt skit bra, snackade med flera. Vi var inte alls länge där men ser fram emot imorgon (: efter det åkte jag till skärholmen för att köpa sådär kalender tills imorgon hon sa att vi måste ha med oss det. Nathalie kom även dit vi gick runt och hade det roligt som vanligt :D åkte sen till hallunda för att äta med Bella , sedan ååkte jag till skärholmen igen med henne , och på vägen hem åkte jag till fittja och var med umuut <33 sedan åkte jag hem igen haha och nu ska jag bara vara hemma tror jag , ganska trött. Men vill ut med umut igen senare hah, sla försöka iaf :a
JUUSTEEE , haha jag och nathalie fick total ryck AHHA så vi åkte till alby och tog hål i näsan :D 50 späänn :P köpte även örhängen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0