igåår :P 21 aug

igår åkte jag och Tyare in till slussen för att ta båten över till skansen , vi vår där med klassen hahha det var så tråkiigt. Och tydligen var jag och Tyare för tjejiga enligt några i klassen :S .. haah vi skiiter iaf ii x).
Vi giick runt självaa och kolla på djuren lyssnade på musiik salsa och så och dansa ;P
Vi skulle svara på frågor, sen satt vi och åt sedan fick vi åka heeem. Så åkte med Tyare då för hon bor i vårby. Ska fan försöka få tag en bild på henne

IAF sen kom jag hem gjorde ine så mycket vilade mest, sedan gick jag ut ett tag med Bella vi pratade om allt möjligt.
Och sedan var jag ute med Nathalie tills tio ungefär då vi kom hem från skärholmen , hha riktiga tjockisar vi åkte dit för att köpa bullar (a) .. haha vi plankade också det är så skämmigt :|
sedan kom jag hem kollade på Sex And the City sen somnade jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0