lite efter =D

som sagt hade det bra i portugal men saknade hem som vanligt, att träffa alla var roliigt =) , vill inte snacka mer om det nu...

igår var det the voice , så jag åkte in dit med Bella & Hanan , det var skit tråkiigt , men endå så var det trevliigt :p
Efter att Hanan gick av i Fittja så gick jag och Bella till doonken i eriksberg hihi X)
sedan träffade jag ääälskliing <3 det var skit länge sen ;o vi var itne ute så länge men det var iaf någoot ;p

Idag vaknade jag upp vid tio och kunde inte somna, så efter ett tag smsade ja umut direkt hoho. Idag ska jag kolla mitt gymnasium bara så jag vet vart det ligger osv , börjar ju imorgon klockan 10.00 i Stadsmissionen i Liljeholmen , och snälla fråga inte va? haha det är inte vanliigt gymnasium okej? :D tänkte åka dit själv , ska dit imorgon själv också, vill faktiskt åka själv också :| knaas.
aja , efter det vet jag inte riktigt , KANSKE skulle vara med Fia men får se hur det blir =) , annars kommer jag spikat att träffa Bella lite senare haha (a) , eller någon annan x)
OCH NÅGON måste hjälpa mig med min layout på bloggen ,. haha den är så jävla ful aså :o har suttit jätte länge och försökt klura ut men fattar endå itne ahha x)

ajaa lägger in lite bilder från portugal , mer kommer sen:P

älsklings kusin , pappa och jag  XP .haha asså min pappa vägra ha tröja :|



när vi åkte till Lissabon


kolla va ja vann på båten till sverige , haha första gången (6) 300 svenska kronor , tog slut lika snabt som ja fick dom (A)



vill även säga R.I.P till min rolf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0