själv i liljeholmen i regnet ;D

aa som sagt, åkte och kollade efter mitt gymnasium :P hittade det ganska snabt det låg nära trekanten i liljeholmen haha okej frågade om hjälp det låg ganska gömt på ett udda ställe :P
skolan var ganska liten och sådär mysig , haha fatta inget det låg en second hand i skolan ? imorgon är det upprop klockan 10.00 men ska vara där lite tidigare hatar att vara sen och sådär typ alla skulle kolla eller något x) kanske ger ett bra intryck också? :D sen gick jag runt lite i trekanten kollade på vattnet och så, sen köpte tidning tuggummi och dricka , och såklart så ska jag spilla på en vit kofta -.- haha såg ut som en bajsfläck typ skit pinsamt xP

Jaah nu sitter jag hemma och har kollat på mobiler, umut sa att den passa mej haha offer ,
men den här är miiin som ja ska köpa =D ( eller pappa betalar haha =P )


sony ericsson W350i

ska typ äta och så nu, sen drar jag till nathalie som bor 4 min ifrån mig inte ens det , kommer bli mycker skratt =D <3

Kommentarer
Postat av: Nataaahlie

alltiii gumsi lums :D (L)

2008-11-14 @ 15:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0