12 december

Imorse försov jag mig lite, åkte till skolan. Vår klass fikade och våra lärare gick lucia tåg för oss haha. Det var mysigt. Efter det hade vi medicin prov, kändes bra hoppas det gick det också -.-  efter det åkte jag till t-centralen med valeria, hon skulle ta en buss tll gbg haha, köpte en ny tung-piercing.. svalde min andra igår :Pmen den kommer väl ut den naturliga vägen xD har otur med piercingigar, i näsan hade jag en och tog bort den , sen gjorde jag om och tappa näs-piercingen, och tappade också navelpiercingen idag också, eftersom jag var tvungen att ha en kula i tungan för var rädd att den skulle växa igen snabbt :P för visste att naveln inte gör det. kan inte heller sluta tänka på tatuering, och vill göra en till. piercing, tror underläppen. Och en Industrial i örat, bild finns längre ner.Har inte skrivit så mycket dom senaste dagarna för har haft mycket plugg och vart med Umut mest. Vart hos min pappa tre dagar i rad, film och sånt där, igår beställde vi hem pizza o kolla på film <3
Aa idag är det fredag föfään ska träffa Natta senare för sudär hon ska till Thailand i morgon i två veckor ;d TA MED MIG I RESVÄSKAN JAG LOVAR ATT INTE RÖRA MIG. Och det blir även ingen utomlands i februari, ska åka sådär med Tallink resa, med båt tre dagar, men det blir också roligt xP Nästa vecka är det jullov! fettttttttt skönt skojar inte, och jul o nyår snart också (a)  efter jullovet ska vi bara gå i skolan i en vecka, sen är det ut på praktik. börja 7 varje morgon , hääärliiigt alltså...

Jaa har typ suttit och ätit tre glassar, riktig uttråkad!! haha börjar få mina matvanor tillbaka liksom, när jag var sjuk i två veckor åt jag bara en gång om dagen:P har stått och dansat för mig själv haha xD nä fan måste göra något nu, puss


sån vill jag haaaaa ;(

så jävla hett.. HAHAHA

Kommentarer
Postat av: Hannah

omg den där bilden :|:|:| skulle säkert gå att göra så på mitt öra med M..... hahahah

<3

2008-12-12 @ 15:19:00
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/
Postat av: sandraa

HAHAHHHH !! :'D :'D

2008-12-14 @ 14:45:31
URL: http://pintuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0