15 dec

Tjaa, idag efter skolan åkte jag Valeria & Tyare till Gamla stan =) vi köpte Chai-latte och satte oss vid gamla stan och snacka om allt möjligt ;D Vi gick även in i smyckbutik för att köpa ringar till oss, sedan ska vi gradera ( eller hur man stavar ) in våra namn i våra ringar. Vänskapsringar =)  Efter det vidare till stan och pröva massa klänningar, haha fick fan panik i dom jag brukar ha S-M i kläder och pröva typ XXXXL men ändå tajt:P T & jag fick kämpam mig av den haha.  Köpte två kulor till tung-pierc. och örhängen. Åt sedan lite snabbt på donken och åkte hem. Nu ska jag ur med huden skriver om en stund, muwaaa :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha de lugnt =)

2008-12-15 @ 21:38:02
URL: http://jennyvuong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0