23 dec

igår fixade jag mig och drog till Hannah, vi drack & åt gott (a). Vi var där ett tag tills vi mötte upp Bella i Hallunda och tog en liten promenad i kylan. Sedan gick vi hem och chilla hos Bella. Mådde inte så bra så jag gick hem, och dom skulle vidare och träffa Ashfin :] kom hem vid halv ett.

Idag är jag så jävla irriterad. Spydde ett antal gånger inatt, mådde skit när jag vakna & ont i ryggen. Mamma väckte mig och vi åkte direkt till Skärholmen för att handla i sista minuten. Eh aa kan ju säga att jag svimma i skärholmen hade inte ätit något kunde inte äta eller dricka något ni förstår nog varför -.- ,  snubblade också i Hallunda centrum , fakkade ur på min syster i Hallunda centrum med min syster sparka mig i ryggen i stunden sket jag i om folk skulle kolla eller inte bara skrek :P aa så har ondare i ryggen nu..och brukar också bita mig insidan av kinden när jag inte har något att göra eller när jag inte snackar -.- (?) så insidan av kiden har typ blivit lite inflammerad.. kan det bli bättre? lalala. hittade även två tröjor på gina =) Händer idag då? inget kontakt med omvärlden alltså jag har ingen mobil haha :( ska kolla på en komedi-film jag köpte idaaa. ajaa skriver senare.



så jävla skön HAHA !



nu har allt röda lagt sig och blivit brunt hoho

Kommentarer
Postat av: Hannah

hähä snubben som troor :D omg vad tråkigt att höra, hoppas du mår bättre snart! <33

2008-12-23 @ 17:45:26
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0