27 dec

Ålåå =)
vaknade upp vid halv ett och åkte sedan till eskerholmen, orkade inte kolla så jävla mycket folk plus att jag får panik i små utrymmen -.- så var helt inne i min mobil värld istället :P sitter hemma nu och lyssnar på tönga låtar, väntar fan på att luren ska ringa och Natta ska säga att hon är hemma, skiter i om hon kommer 3 4 5 6 på natten kommer vara där! :P Imorgon ska jag köpa hårfärg ljusare.. lite röd aktig får se om det lyckas ens, och sedan göra tragus piercingen ;) haha kommer dö! Ska möta Tyare,Valeria,Sandra,Edona,Diana & Nicole där också :) har mitt gamla SIM-kort i mobilen som slutar på 455, men har inga nummer haha. Helt onödig fakta men men. Hittade kamera kort som var proppad med våra portugalbilder ;O ! Alltså shit vad man saknar tillbaka :/ slänger upp några bilder.

tryck för att se hela bilden )


   
 
       
   
 


    

1. papi
 2. esular
3.primita haha riktigt troll
4. vid stranden, ekar i bakgrunden :P
5. min hemlösa hund :/ haha ville ta hem alla djur
6.solar i bakgrunden, Diogo, Franco ser man inte o på sidan engelskmannen :P
7.min abuelita e töng HAHA
8+9. stranden!
10. fabror o faster. Tio y tia <3
11. Grillat e godast hööh
12. Engelsk-mannen ( peddo! ) Diogo. Bak lilla Lisa o Franco
13. pappa jag lisa
14. hemma hos släktingar i Lissabon
15. Båten till sverige, weej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0