4 dec

Godmorgon, jag vaknade iaf upp för ett tag sen. Hemma idag IGEN dåra. Var hemma förra veckan måndags, och den här veckan gick jag bara på måndagen också.. skiiit bra alltså jag behöver verkligen mina lektioner -.- och har en massa prov på måndag.. aja hur som helst sitter här och dricker o'booy =D det bäästa! Äter typ aldrig frukost längre eftersom jag bara mår illa =/ det enda jag har gjort dom här dagarna när jag har vart hemma är att kolla på film, haha kanske kollat över 10 st nu?! Riktig uttråkad..
Tror jag ska dra mig för att baka något nu, för att sysselsätta mig själv (a)
puss,


bäästa! :]

lilla Troja (:

De här får jag stå ut me..syrran.. riktig nörd ta kort på sig o sin gitarr (?!)

Gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0