5 dec

alåå, igår gick vi runt i stan från typ ett och var hemma med sju, syrran klaga -.- hittade massa fina saker. Köpte ett linne o en kofta :] såg en skitfin Bob Marley tröja ' stand up for your'e right '.. vid sju tiden mötte jag upp Hanna i Hallunda. Vi gick hem till mig åt mat :P lite senare mot kvällen gick vi hem till henna och chillade med musik dansade lite sådär haha, och kolla flera avsnitt av ' weeds'..

Idag har jag ingen aning om vad som händer, måste plugga har typ 3 omprov nu på måndag & några prov jag har missat.. skiiiit braaa bästa ju sitta inne på en lördag. Nä men får se vad som händer lite senare ikväll iaf
puss,

 
sådär såg tröjan ut

haha, den kosta pengar också!


Old town

HAHA glöm inte tvätta händerna om ni har använt brun utan sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0