Jullov imorgon!

Tisdag: Hade vi knut-middag i skolan. Båda OP-klassernas tjejer kom :)  mycket mycket mat och dans & så kollade vi även på ' Mama mia'. Jag gillar egentligen inte musikalfilmer, men tyckte den var helt okej faktiskt :] . Lyckad kväll! <3

Onsdag;  Igår hade jag tandläkare, det gick bra. Efter det orkade jag itne åka till skolan :P så jag åkte in för att möta Hannah och två av hennes kompisar. Gick till donken sedan åkte vi tillbaka till Challunda. Gick hem till henne och åt lussebullar :D. Vi gick även ut på några promenader (; Lite senare kollade vi på en film , Shottas som är en Jamicansk film, såå bra! Var helt inne i den. Ni bör seee den =) även skit många bra låtar!
Kom hem från skolan för ett tag sen också, fick VG på psykologi prov fett stolt mitt första Vg haha.. hade även svenska prov och matte prov som kändes skit -.- men imorgon ere föfään julloov :D får se ens om jag orkar gå haha. Ska träffa Hannah lite senare också, vi har lite sådär planer för ikväll ;D <3





fastna för den här låten från filmen , bääst!

Kommentarer
Postat av: Hannah

bäästaa :D <3

2008-12-19 @ 11:42:54
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0