tomat

hejhej , senaste dagarna har jag sovit hos Hanna, haha helt pinsamt.. har ingen mobil heller! Eftersom när jag och Hannah var hemma hos mig så hade jag lagt min mobil på vardagsrums bordet. Vi gick in till mitt rum och snackade, och då fick Hannah ett sms från Umut som fråga varför min mobil var avstängd. Ja ba men vaa nej? Så ska jag sätta på min mobil så är inte ens mitt batteri i (?!) vi letade typ efter batteriet i två timmar precis överallt.. men vi hitta det inte.. så jävla skumt alltså. Så vågade inte sova hemma, det första jag tänkte på var att deta spöka :') Aa inte nog med det, var och solade i Hornstull med Nicole & Hannah igår, brände mig typ överallt :@ riktigt jävla tomat fejs.. jävla ap-stjärt! Fucking jävla solarium. Om en stund kommer även mammas kompisar ägarna till huden som vi passa, och ger oss något som tack för att vi gjorde det ;P

Aa idag har man ju typ ingen lust att gå ut, men ska försöka gå ut lite senare. Kanske ska förbi södertälje imorgon till Miichelia om jag får tag i henne<3 yeah men nu ska jag vidare till duschen. puss


Miich :]

Låååt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0