tröki

PERSONLIGT
vad heter du: Sandra
vart bor du:  Norsborg & Fittja
hårfärg:  mörkbrunt
ögonfärg:  bruna
vart kmr du ifrån (land): chile

SENASTE PERSON SOM ...
du sov med: eh.. Bella :D
du skickade ett sms till: Nathalie
du fick sms av: Nathalie
du ringde:  låg på mobilen så råka ringa upp Umut :P
ringde dig:  Tyare
du kysste:  umut (a)
du gick t stan m: oj kommer inte ihåg
du kramade: Natta
skrev t dig i msn: Natta ;D
du träffade: Natta , uuft vadå ta över :D

DAGENS ..
dagens humör: på topp ;)
dagens klädsen: leggings o ett persikafrägat linne
dagens tid du kom hem: runt fyra
dagens köp: spaghetti ;P
dagens mat: sphagetti me curry o sikling
dagens smink: foundation, mascara kajal
dagens låt: It a ring - tonto irire
dagens mås
te: röka :P
dagens vill ha:  sol !
dagens fundering: vad ska jag ha på mig :P
dagens tråkigaste: tv funkar inte
dagens roligaste: mina skämt HAAH
dagens längtan: nyår överimorgon (;

LITE SAKER
vad ska du göra under veckan: festafestafesta (?)
hur går d i skolan: HAHA! ska jag ljuga eller vara ärlig?:P
har du kille: nej , men en apa :]
vad heter han: umuuut 
älskar du hnm mkt: absolut inte -.- sååklart föfan över allt :P
hur är d m familjen: det funkar. man har sina dagar
har du syskon:  en syster
 

VÄLJ ETT ..
coca cola eller fanta: alkohol HAHA
sommar eller vinter: sommar
choklad eller chips: choklad
djurgården eller bajen: båda två sådär
fc barcelona eller real madrid: ingen haha
fdla eller bio: whut?
donken eller burger king: donken
mobil eller dator: mobilen spikat! :P

 FRAMTID
drömyrke: inom psykiriati eller hur man stavar :$
vill du ha barn: Jaa men tar det lungt :P
kommer du ha ett BRA jobb: hoppas?
kommer du ha körkort: ja det måste jag ha
vart vill du bo: utomlands helst
kommer du gifta dig: inte vad jag vill just nu.. men man vet aldrig
festa mkt: sådär
resa utomlands mkt: yes! älskar
frt studera: - 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU...
kysst ngn: japp =D 
gråtit: nepp
köpt ngt: jadå :P
varit sur: nepp, inte sån av mig
varit ledsen: nej
kramat ngn: ja
sagt "jag älskar dig": nepp
saknat ngn: jaa
varit sjuk: nej
pratat bullshit om ngn: haha typ
kallat ngn idiot: typ mitt ord :P
åkt buss/tb/pendeltåg: t-bana
tittat på film: jaa
surfat: jaa
smsat: hela dan'varje da :D.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det med '' älskar du honom mycket '' är troligen inte sant.

2009-01-06 @ 03:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0