25 - juli

Idag sov jag typ ingenting, firade mamma med frukost på sängen och presenter :P.. sen åt vi lite mat sådär, inget spc. sen åkte jag till pappa lämna alla mina saker, sen var jag iväg till Bella vi skulle träffa Sadde & Ziad. Innan det gick vi till Hanna och sa lite snabt sådär hejdå , kommer sakna dig honey! vi åkte till Heron och sat på ett café snackade och hade det trevligt. Åkte även en snabbis till Mc'donals för dem skulle äta. Sedan lämnade vi av Bella på parkeringen , haha kunde fan inte släppa henne vi började fan gråta, har inte var utan henne än mer en än vecka i hela 13 åår. Så det var jobbigt haha känndes som vi aldrig skulle ses mer fan. Kommer sakna dig galert min val och våra skratt <3 =D dom skjutsade hem mig till Fittja, Ziad hade köpt perfekta presenten till mig från Grekland :a men det behöver jag inte nämna =D , haah svårt att säga hejdå till dom också.
Sitter och väntar nu på att taxi ska komma vid 3 tiden , tre och en halv timme kvar.
Och sen är det iväg till Arlanda =D !
ska försöka sova lite, eftersom jag nästan inte sov någonting inatt för tänkte så mycket, det brukar bli så =P.
ska kolla på lite film sen kolla att jag har allt med mig och liknande.

AJAAA VI höööööööörs ha det så är tillbaka den 17/8 =) <333


Kommentarer
Postat av: erumpaah ;P

Du får hare så roligt därborta åsna <3

2008-07-28 @ 21:23:10
URL: http://gatitablanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0