Juli - 17

Då börjar man om med bloggen på bytt igen då, haha inte för att jag direkt har användt det innan, men tycker allt annat börja bli så tråkigt..

Idag har jag vart i stan med Bella hon skulle köpa skor till sitt jobb. Och sen så köpte jag en tini-wini-string-bikini haha, jag tyckte det var fin färg när man blir brunare och det är fint när man har så mörkt hår som jag har. Sen köpte jag en Bens And Jerry's glass, som kostade 50 kr som jag itne ens åt halva av -.- ..
HAHA juste måste berätta en sak , jag och Bella satt på t-bana, och glassen hade så stora Brownie bitar i så jag satt och kämpa för att få upp bitarna dom satt fast liksom , och sen tog jag åt så mycket att det skvätte glass på en kille som satt brevid Bella, hahaha  jag kunde inte hålla mig för skratt men det var så pinsamt :D

Just nu sitter jag bara här och lyssnar på musiik, alltså helt seriöst vad vore världen utan musik? =|  Music is my drug!
Och ska väl äta om en stund också, sen blir det väl bara hemma med Mamma & min lille syrra

Puss Sandra

                                                                           Bikini från H&M

                                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0