Juli - 18-19

olaaaaa på eeer =)
var så jävla lat igår orkade inte göra något altlså, vaknade vid halv tre av mamma som dammsög haha -.-
sedan låg jag bara och kollade på film,tills sex ungefär sedan duschade jag och somnade om igen.
Skulle gått ut men hade inte ork och mådde inte så bra ;( .. det var den dagen haha sover typ bort dagarna nu för tiden..

Somnade upp och ner i sängen men alla lampor och tv på mamma ba mår du bra hahah :D. Somnade ungefär vid 6 och vaknade halv tio =| .. så satt och kolla på film och städade lite.

Sitter just nu och äääter sallad med knäckebröd och min favoriiit DRICKA Ramlösa grapefrukt haha, beroende av loka och ramlösa asså. Har bestämt att jag bara ska försöka äta sallad nu i en vecka innan Portugal haha (a) ska till pappa lite senare också =)

vill köpa den gröna, men det känns som man ser hela paketet haha , så den skiter vi i




  ajaa puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0