Juli - 18 tråååååååk !

Har så tråkiiigt just nuuu, och är så pigg! =| alla människor är så tråkiigaaa, just nu iaf (a)
sitter och chattar med den enda sociala Wilfred just nu vi snackar om allt möjligt haha :P ..

Innan midnatt kollade jag och min syrra på Saw som gick på femman, och vid elva satt jag och min syster och kolla på SATC ( sex and the city) haha snacka om pinsamt asså, hon ba '' vad äckliga dom är dom har sex'' , ja ba gumman vänta du bara, den dagen kommer när du själv gör det hon ba neej.. ååh din lilla snorunge <3
och sen satt vi och åt chips,morötter,gurka med dipp och cola ( jag drack faktiskt vatten haha )
mår typ illa nu =/ ..

Tror jag ska lägga mig i sängen och kolla på Bert's fjärt's dagbok nu, haha min syrras film men har så tråkiigt vad ska man göra liksoom,..

ajaa hörrss <3
     såhäär kul hade jag nyss..   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0