juli - 19-20

Hellloooo (:
igår vaknade jag som vanligt på eftermiddagen.. känndes som dagen blev helt förstörd -.- . duschade och sen gick jag ut och mötte Hanna =) , vi satt ute lite och sen gick vi hem till henne och kolla på film bland annat.
Sen gick jag hem för att hämta kläder för skulle till pappa, och sen gick jag till fittja ;o haha värsta konditionen assååå.
Kom hem umgicks lite me min pappa och syster sedan gick jag ut med Umut<3.
kom hem vid 3-tiden och bestämde mig för att ligga på golvet i badrummet tills klockan typ var fem haha :P liv jag har ..
och jävla mullbull syster tog upp hela sängen det var en av anledningarna för att ja sov på toaletten typ xD men jag vakna upp idag i soffan haaha ingen aning hur om jag kom dit xP.

Nu senare har jag ingen aning om vad jag ska göra, men kommer säkert på något.
en gammal bild på mig och min syster också haha xP




    ajaa ska typ dra till norsborg nu , haaree <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är Umut?

2008-07-21 @ 00:28:03
URL: http://tystatanke.blogg.se/
Postat av: Jaaag

Vem är Umut eller hur han/hon heter?

2008-07-21 @ 00:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0