Juli - 21

Hihi inatt var jag ute med min baaaby (:. kom hem vid tre tiden igen ;P satt i köket hos pappa och åt var skit hungriig faktiskt.
sedan låg jag och kollade på tv och somande vid halv fyra.
Vaknade upp av att pappa skrek ; '' PINTU PINTU VAKNA'' , och om någon väcker mig på fel sätt så får jag dåligaste humöret under dagen xD men kan inte bli sur på min pappa (a) <3.
Sedan gick jag och pappa till Fittja centrum, han skulle till jobbet och jag skulle tillbaka till norsborg.
Så nu sitter jag här och mamma mormor och min syster är hemma hos oss.
Ingen aning om vad som händer idag, ska duscha nu typ och sedan ringa Bella, SAKNAR DIG MIN VAL! :D fast det typ bara var tre dagar sen jag såg henne, men vi har fan setts i stort sätt VARJE DAG under typ, 13 år (?) :O fihfaaan asså.

och nu har jag och pappa även beställt Taxi till Fredag natt klockan 03.00 som kommer och hämta oss i fittja (:
Och även Taxi från Faro ( flygplatsen i Portugal ) som kör oss till det stället vi ska till. gaaah 4 dagar kvar alltså! :D

Ajaa återkommer senare ikväll/natt , puuuusss <3


                                                                                  Hanna&Jag på balen :)

                                                                    

Kommentarer
Postat av: Hannah

duu o jag :) <3

sv: hähä vet inte :p

2008-07-21 @ 17:41:30
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/
Postat av: erumpaaah :P

Het jävel ;D

2008-07-21 @ 18:35:10
URL: http://gatitablanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0