Juli - 22

alåååååw (=
efter duschadet och så igår så gick jag till Hannna & dit kom även Bella <3. Vi hade det väldigt trevligt :D MEN ( det som händer hos Hanna stannar hos hanna (6) ) Bella gick  hem lite tidigare, då hade vi typ inget att göra. Så vi gick ut i behov av en sak :P men visst hade någon .. och så gick vi promenad till Nosborg, där jag somade tre gånger på ett däck xD haha..
efter det så satt vi vid en bänk och bestämmde oss för att gå hem, vi var trötta (a).

Vaknade först upp vid halv tio idag! :O Hanna din jävel säger jag bara haha :P . Men sen somnade jag om tills typ nu eller min syster väckte mig. Ska snart äta frukost och väntar även på att min mamma och moster ska komma från doktorn.. <3
IDAAG har jag inget bestämt än, men ska vara med Umut senare är spikat iaf, eftersom jag åker om tre dagar och han åker på Cup på Torsdag morgon ;/.. gaaah kommer sakna alla så mycket fan, är inte van att vara borta så länge från någon som står mig så nära.

ajjjaa ska dra käka frukost nuu skriver lite senare om ett tag, puss på rumpaaaaan :D <3           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0