juli - 23

Igår efter ha ätit frukost och så, kom min moster och mamma som kom från doktorn. satt och pratade med dom ett tag.
sen somnade jag på balkonen i solen , fett skönt :P
sedan så gick jag in och duschade och fixade mig. Och gick för att möta Hanna (: vi gick runt lite i Hallunda sen gick vi
till Mc'donalds, efter det så var vi ute ett tag med Rimon! =) sen gick vi hem till Hanna en snabbis och begav oss sedan ut igen :D vi gick promenad till Norsborg och bara satt och hängde först, sedan mötte vi JC & otrevliga Yasin haha =)
vi var ute med dom ett tag sen gick hem det fanns inte så mycket att göra =P .
När jag kom hem gick jag och la mig och somnade nästan direkt, låg och kolla på animal planet x)

Idag vaknade jag vid nio  ;o låg i sängen tills halv elva försökte somna om men det gick inte det var för varmt i rummet , haha inte konstigt liksom jag sover med vintertäcke året runt :P!
har ätit frukost och så, ska sola lite på balkongen i hängmattan x) skulle också åka till Skärholmen idag med Hanna, ska köpa något till mamma hon fyller år på fredag! Men får se om jag inte åker imorgon istället eftersom det är så fint väder, MEEEEN ingen aning just nu xP Och lite senare ska jag även vara med Nathalie, det var länge sen vi sågs.
Och vid tio tiden ska jag ut med Umut<3 , det blir sista gången jag ser honom innan jag åker , that's suuuuucks
jeaaaa så är det med det , återkommer senare liksom.. puss på rumpaah <3


Kommentarer
Postat av: Mari

Brukar finnas på Åhléns, Kicks, parfymställen. Köpte min i en liten parfymbutik i Tumba centrum där jag bor =)

2008-07-23 @ 16:27:38
URL: http://kolikmim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0