Juli - 24

Igår gick jag hem till Bella, sedan gick vi till Borgskolan för att träffa Markus,Roho,Hassan & Jocke för vi skulle lämna över vattenpipan =) .. sen gick jag och Bella till Matnära för att köpa en sak :P eller jag hhaha , sen gick vi till dagiset brevid och satt och snacka lite. Mewn vi behövde gå  på toa så vi gick hem till bella =P informatioon asså, skojar inte värsta porrtidningarna Bella ha på toa, sådär fotbolls spelare haha :D
Sedan gick vi tillbaka till dagiset och där var Dani,Fia,Hanna,Markus,Roho,Fredrik,Bella & jaag (:
måste säga vad som hände!!!
Jag skulle kicka igång vattenpipan , och preciis när jag drog in från slangen så kom det en TRESTJÄRT i min mun ! :O HAHA, ja började skrika som fan och rysa , uusssh =D
jaa det var mysig kväll.

Sen kom den svåra biten... skulle träffa Umut sista dagen vi skulle ses tills den 17 aug. Det var så svåååååårt =/ men vi hade det roliigt endå, han fick mig att skratta<3 började gråta kan jag säga faktiskt ,ååååh bara tänka på det nu vill jag också faktiskt .<3 kommer tänka på oss den 3:e! <33

Idag har jag vaknat sent , känns som dagen är förstörd somvanliigt =( ,satt på balkongen ett tag , men asså pallar inte =| haha fucker's åker endå tills Portugal imorgon natt , så kan pressa däääär lalla =P gaah känns helt overkligt alltså.
Idag ska jag till Skärholmen med min syster, blir inte stan tror jag =/ ..
och sen ska jag hämta Bella från jobbet, sen skulle jag typ vara med henne och sådär.
Imorgon ska jag typ bara vara hemma , min mami fyller år. Och sen åker jag till min pappa i Fittja , ska vänta tills klockan tre då taxi'n kommer..
Så mitt sista inlägg blir imorgon dååååra =P haha sakna mig inte för mycket (a) nä skojja..

men aja hareee braaa hörs imorgon eller lite senare ikväll pöss pöss =D <3


Han som esnoooreungeeh =D <3

Kommentarer
Postat av: umut

Assså du skäämmmer uuuut mig med den bilden , vetu ! :O

2008-08-07 @ 14:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0