16 nov. you can have whatever you like

Tjaah =D
Har vart galet efter alltså :| , haft mycket problemas på sistånde.. inte orkat med data eller så. Nästan alltid vart ute.
Kommer knappt ihåg vad jag har gjort sen sist själv faktiskt :P Men det här kommer jag ihåg ;

Fredag ; Efter skolan åkte jag till Hallunda för att handla med min pappa, åkte därefter vidare till Fittja för att fixa saker till lördag. Efter det åkte jag tillbaka till Hallunda för att fixa mig, sedan mötte jag upp Umut & Junus. Vi åkte in till stan & träffa Natta där. Vi skulle kolla på Saw 5 ( den var keff ) äcklig också alltsåå haha. Filmen sluta vid 11. så vi tog tåget tillbaka till Hallunda. Även problem på tåget om falska ryckten...

Lördag ; Åkte till Fittja vid två tiden , pappa fyllde år <3 där var min familj kusins tjej, Umut & någon kompis till pappa. Det var trevligt :D .. problem löstes också, tack Franco!
Mot kvällen åkte jag & Umut till Alby & mötte upp Junus, bussnies haha. Åkte sen vidare till Hallunda vi mötte upp Natta o hade det eroliiigt ;)

Jaa nu sitter jag häär har städat hela dagen typ -.- haft problem med internet också, MEN sandra fixar allt haha :b
Juste i veckan färgade jag också håret på salong till ljustbrunt, jag o Natta färgade tillsammans, hon är nu blond (alltså inte min kompis längre) haha ne skämta, men det passar henne ;)
Och i Torsdags stod även vår klass i Älvsjömässan för att representera vår skola Stadsmissionen, det var boooriiing :P men man slapp lektioner o fick en biobiljett (a) som vi inte har fått än haha.
Och även tappat min näspiercing för typ 5:e gången? kanske är ett tecken på att jag inte ska ha någon x) Och min nevelpiercing har även läkt helt nu, tog jävligt lång tid! Drygt 3 månader


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0