21-22 nov

Igår var jag ju hos Hannah, det var roligt så länge sen vi träffades, haha båda blev typ nervös över att träffa varandra x) Bella kom också förbi en stund. Under kvällen snackade vi mycket , kollade flera avsnitt av ' Weeds ' drack gott och åt svamp-chips hahha! låter snusk men dom var faktiskt goda. Vi sprang även ut när det snöade så mysiigt, men gillar ändå inte snö :P !
Vid halv ett tiden fick vi ryck att gå promenad, vi gick mot brunna & dit kom även Umut<3 vi var ute i drygt en timme om inte lite mer. Vid halv två började vi dra hem, kom hem vid kvart i två tiden. Lyckad kväll <3



Idag vaknade jag upp vid elva tiden helt pigg alltså :D bra humör också. Idag ska jag faktiskt till Gröna Lund med Umut, Natta & hennes bror. Junus kanske också kommer med. Det är julöppet men juklstånd & några åk attraktioner som är öppna, bland annat vilda musen, kvasten & pop-expressen :D. Jag har ju inte vart där i år, fick chock när dom där karussellerna skulle va öppna. Det är även öppet imorgon så passa på! :P
Nä men nu måste jag dra och duscha så jag hinner med ,
puss


Kommentarer
Postat av: Hannah

haha jag kopierade ditt inlägg typ, orka inte skriva (A) <3

2008-11-23 @ 14:29:07
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0