shölölö

Har inte gjort så jätte mycket spc under lovet faktiskt. I fredags efter jag kommit hem från kryssningen fast tötisen Troja hemma hos mig ( Hund ) som vi ska passa i två veckor om en vecka eller så.
Igår var det även 10 månader för mig & Umut <3. Gick inte till skolan :P Han kom vid nio tiden & vi hade det mysigt. (a) Jävla latmask jag fick laga mat disk o allt medans han ba ligger o kollar på tv -.-. Hahaha ,sminkade & klädde umut till en transa också :b
Vid fem tiden kom Junus & natta hit (= vi kollade på tv & så senare taggade vi ut å rökte VP. <3¨
Åt även glass nyss, fick en sticka i min läpp dte gör asont :/ ( haha intressant ) Å har även mobiil nuuuuu :D






hahah ? :O

Yää :]

jävla knubbfinger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0