29 oktober

Sitter häär, vaknade tio helt själv. Har börjat vaknat tidigt på sistionde, noooo -.- sen kan jag inte somna om..
Aa har precis ätit äcklig frukost, hatar att äta på morgonen mår bara illa då. Ska senare iväg till Alby med Natta för ska ta hål i näsan ( igen ) :P har fått ett ärr eftersom det inte var helt läkt, så ska täcka det ärret genom att ta ett nytt x) 50 kr ändå snåålar inte :P
Idag åker Natta på kryssning och kommer hem imorgon, och jag åker imorgon men bara över dagen, med Umut & familjen  <3
Igår åkte jag till skärholmen för att träffa Karen.<3 VI gick runt och kollade i affärer,åt på donken & fikade även senare. Natta kom dit också, det var roligt :) <3

26: Min ääälskliing fyllde åår :D 16 åår nu <3







Kommentarer
Postat av: steffie

whut va han 15 :D nämen lilla pojken

2008-10-29 @ 23:39:52
URL: http://gatitablanca.blogg.se/
Postat av: Umut

Fyller faktist år den 27 din storhuvee ! :/

2008-11-12 @ 23:34:45
Postat av: Umut

Jag fyller år den 27:e faktiskt din storhuve! :/

2008-11-12 @ 23:35:46
Postat av: Hannah

HAHAH stackaars

2008-11-13 @ 15:39:14
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0