el baile de pescado

baisz, min älskling är helt sönder! ( mobilen ) så undra inte varför jag inte skulle svara på sms -.-' .. men ska försöka fixa en idag står inte ut längre haha.
OCH en jävla kärring på båten när jag o umut satt o drack bara ryckte ifrån oss våran dricka , haha ja höll i den men fett stark kvinna:O hon ba börja snaka på finska. man vart tvuuuungen att köpa i baren vettu :] hon kunde väl fan säga det då! sen min faster gick o mucka lite me dom ;D ååt buffé frukost, haha tror aldrii umut sett mig äta så mycket :| själv åt han typ ba tre mackor, meeh hallå d buffé? HAHA han sa tillome till mig attt sluta äta ;[<3
Annars var det jävligt kul alltså, kom hem igår vid åtta tiden ;) tog tyvär inga bilder det blev lite hinder sådär, för mkt hink (a) ÄÄÄÄÄÄH aaaa.
När jag kom hem var min mammas kåmpis hund här som vi ska passa i två veckor, hon är sååå sööt! lägger in bilder lite senare min syrra snodde min kamera för att ta bilder på henne när hon langar värsta poserna haha skitfula :P
Igår var jag även ute me natta vi snackade o var även me Bashar (: O de var en person som störde mig så jävla mkt igår! fetaste luften jag var så jävla nära att smälla till skojar inte..
Under de senaste dagarna har jag vart med Miichelia ,Bella & Rimon <3 Förrigår var även ja o Rimon & sola i Apollo eller var det hette nu igen i Hornstull, skit bra! Brände mig typ på ögonlocken :O HAHA skojar inte!

Sitter här nuråå och äter sallad, jag ska gå ner fem kilo elelr lite mer har jag bestämt( JAG LOVAR ), ställ er aldriig på våg :O hade gått upp 1 kilo HAHA. men faktiskt trodde jag skulle väga mer =O
AA JUSTE det är fucking halloween idag :D men har inga planer haha fett synd :/..


Alltså är så avundsjuk på henne! kolla hur fin hon är :O .. vill ha ungefär sån hårfärg som hon har på andra bilden också!

 
Cassie


Kommentarer
Postat av: Hannah

aah, hon är galet fin. :(

2008-11-11 @ 14:03:33
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0