kyckling-tjuv / 1 oktober

igår vare så att jag Tyare & Valeria åkte in till stan för att göra det vi hade planerat, då tänkte vi att vi är ändå i liljeholmen så vi tar ut pengar. Men såklart så hade ingen av oss fått pengar -.- snacka om att alla vi var sura:P men vi åkte iaf in till stan för Tyare skulle till banken.

Idag;
började klockan kvart över tolv enligt mig själv :P sov hos pappa så innan skolan åkte ja till hallunda för att hämta pengar från mamma, och sedan köpa lite saker till pappa(a).
Åkte till skolan, hade två prov. Celler & Svenska , båda två gick bajs :) fick total hjärnsläpp & bara gick därifrån, kan ändå göra omprov. Väntade på Valeria & Zeynel i skolan, vi gick till liljeholmens t-bana o mötte upp Tyare. Vi åkte in till t-centralen & åt min sista köttiga måltid! :P haha donken, vi hade fett kul därinne alltså skojar inte ;)
Efter det gick ja skiit nervöös till saken i hötorget för att göra skiten i tungan, det gick fort men klämman gjorde fan ont inte nålen som gick igenom :P blödde lite, kan fan inte prata nu dom mobba sönder mig :P Tyare ba säg ' cyckel-tjuv' ja ba kycklingtjuv. Och in tunga är fett biffig skojar inte :| haah riktig val tunga alltså fett svullen, gick runt och sög på is :P
Åkte till slussen för att träffa nathalie, snackade ett tag o mötte även Joss där (: .
åkte sedan tillbaka till fittja köpte lite yougurt sådär, sitter här nu helt rastlös :P
Lägger in bilder senare eftersom jag är hos min pappa och han inte har någon jävla kabel :P
PUSS & KRAM :D  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0