SEEEEG

Är helt seg när det gäller data, känner inte behov at det längre faktiskt :P är mest ute och umgås me pappa & farmor <3

Lördags; Åkte iväg till Hallunda, för min mormor fyllde år =) , fikade & allt där med släktingar. Vid sju tiden gick jag till Hanna. Vi mötte Ali & Bashar, åkte med bil med värsta musiken. HÄÄÄRLIIGT alltså, påminnde om Spanien ;( Senare kom också Min broder Bella :D<3 & Fia (; vi hände lite i fittja tills klockan var tolv ungefär.
Mötte också Umut den kvällen och var hemma vid två tiden^^ <2

ööh nej nu står min hjärna helt stilla, haha kommer inte ihåg vad jag gjorde i söndags :P
Igår efter skolan åkte iaf ja o Tyare in till stan, två klänningar säger ja ba ;P. sedan MC & så var vi på väg hem, Axelsberg när vi kom på att hon hade glömt att köpa en sak. Vi åkte tillbaka till stan vid sex, och mötte Alex & Patrik där ( hennes bror & låtsas bror) haha hade det jäävligt roligt på t-bana alltså, nöp Alex i hakan hela tiden haha pröva man kan inte säga något än sluta inte ens röra sig :P. Mötte även Ali på t-bana vi gick sama väg hem i Fittja (:

Idag slutade vi vid elva, Jag, Tyare &Jessica blev klar med vår uppgift som vi ska jobba med när våra läarare nu är i Italien. Så vi är alltså lediga imorgon och på Fredag, YEAAH =D
Ska in till Hötorget imorgon med pappa o farmor, till chilensk affär köpa godsaker höh (a) och även träffa några släktingar. Senare ska jag också träffa Karen :) <3 det var länge sedan vi ska typ fika eller så. Senare mot kvällen ska jag vara med Bella & eventuellt Natta <3


efter kaoset mellan sumo & mig (:

mitt hår va fucked upp alltså..

baaaaby (: <3

jag enligt min syrra ;P




hoho min perfekta bild av Tyare






DESNUDATE - FAVORIIIIT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0