100 myggbett -.-

Fredag; aa som sagt var ute med Fia Firat & Hannah (: roligt det var länge sen. Chill kväll, vi åkte till Alby med Jacob och Päti för att hämta en sak, sedan åkte vi tillbaka och hade det roligt i Hallunda, sedan gick jag och Firat hem till Hannah, haha :D vi sna´ckade mest och så.

Lördag; Igår vaknade jag runt ett tiden, sedan åkte jag till Fittja för att ta bussen till Södertälje. Bella Sado kom och mötte mig i s-tälje centrum, sedan tog vi bussen som gick hem till henne , dit kom även Mari =D. Sedan gick vi o köpte godis o så och gick till dagiset och sen kom några tjejer dit kommer inte ihåg vad dom hette:P vi satt och snackade mest ;p. Värsta myggbetten jag fick därifrån  :| skojar inte.. lite senare åkte vi till centrum var på donken och sen ett café. Det var roligt att träffa Bella :) <3
Jag missade bussen så Ziad erbjöd sig att skjutsa mig till Hallunda eftersom han skulle åka förbi där och vidare till 'Stockholm' :P som dom i södertälje säger haha ..
aa åkte vill borgskolan där vi mötte bella och var ute ett tag sen gick jag hem, kom hem vid halv elva tiden.
 
Idag; vaknade upp vid halv två och har städat mitt rum, nu bra sitter jag och tar det lungt eftersom min fot äär fuckad och skit svullen haha :P .. senare ska jag ut med Nathalie <3

  
 Bild på Tyare också, haha snodde från hennes mobil (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0