21 sep.

Fredag ;  slutade klockan vid tre tiden , gick med Paulina & Tyare till T-bana i liljeholmen och där var Bella :)  Så jag Bella & Tyare åkte in till stan. Hon skulle träffa sin papi & Bella skulle gå runt och kolla så jag följde med henne.
Senare mot kvällen åkte jag och Hannah till alby för att träffa Lucho, senare mötte vi Miguel vi var ute. Sedan gick jag och Hannah från Alby haha , don't worry be happy (; . Miichelia kommer även hit imorgon med Orre  :D

Lördag;
Vaknade upp vid 2 tiden, var helt död :P , Bella Sado ( Miichelia som jag ska börja skriva nu ) kom hit till Hallunda vid sex tiden ungefär, Jag & Hanna gick och mötte henne & orre :) , vi gick sedan till donken för att äta. Senare drog vi till Eriksberg och hade vår egen lilla fest haha ;P Det var roligt :D vi var där ungefär till 10 tiden. Men vid kvart i nio så följde jag med Miichelia & Orre till bussen. Mötte även min Lilla Gulliga Sumobrottare Tyare där :D vi snackade länge dom andra blev lack på mig x). Efter allt gick vi till donken igen haha , altså jag Bella,Hannah,Soffi & Fia.. igen :P efter drog vi till Alby ett tag, senare hem. Kom hem vid ungefär halv tre tiden.

Jag har också fastnat för Amar azul's låtar .. asså dör haha 

 


De tre chilenarna & ryss-albanen (;

8)


Miichelia <3



                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0