7&8:e sep

Igår gick jag ut med Nathalie vi gick runt sådär tog det lungt mest som vanligt mycket skratt :P Hon skulle till stan men orkade inte följa med hade bestämt att ja skulle ut me Bella, mötte henne i borg & sedan kom Alle & Rimon dit :A . Satt mest och snackade. Kom hem viiid 10 tiden och somnade tidigt ;R

Idag efter skolan åkte jag också till paaapi (: snackade och åt mat med min farmor haha .. sedan åkte jag hem fick vänta på bussen i 30 min -.- men som tur snackade med Tyare i tel så det gick snabbt :P
Nu ee ja hemma och kör mat haha eller bara lägga i ungen sen klart :a senare ska jag ut med Umuuut ;P
ajaa höörs senaaree puss på rumpaa <3


Möhöhöö gjorde me bliir åt mkt :P


knas haha får inte visas stor (:


min fot är svullen fast det kanske inte syns -.-


Pappa är bääst =)


trööki


klockren , haha eller hur var de


naat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0