8 månader <3

När det är skola och sådär så glömmer man typ bort att skriva xP , iaf gick inte till skolan idag hade tandläkare vid 10 och slutar tre i skolan .. så tyckte inte det var  någon idé xD ..
Kom hem och gjorde värsta maten haha skojar inte man kunde tro att ja skulle få gäster, men det är så när jag har tråkigt jag kan få värsta rycken. Typ börja städa mitt rum vilket jag aldrig brukar göra annars :P. Aa juste har ett myggbett precis i pannan som inte direkt gör det bättre, haha det bara klias :O jag et inte hur man gör för att få bort den :').
Aa hur som helst så är det 8 månader idag med min bästis :A haha eftersom som Umut fastar och inte får göra något något så känns det som vi är bästisar, men bara i lite mindre i en månad (a). <3
Ska till Fittja lite senare till min pappa och sen ut med Umut säkert.


omg snubben kan inte ta kort ;P
 

Kommentarer
Postat av: Hannah

grattiis maaen :D <3

2008-09-03 @ 14:33:43
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/
Postat av: Steffie

HAHAHAHA SYYYYYYYYYYYYYYND :P



bästisar? fett gullit ju :P jag sa till hewer att jag kunde fasta med honom om han ville men han skulle själv inte klara av det ^^

2008-09-03 @ 21:28:45
URL: http://gatitablanca.blogg.se/
Postat av: Steffie

Grattis förresten :D <3

2008-09-03 @ 21:32:11
URL: http://gatitablanca.blogg.se/
Postat av: Umut

TA BORT BILDEN , DRIVERU SANDRA ! :O <3

2008-09-04 @ 18:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0