amor bonito

Fredag;  Jea kvällen spenderade vi vid dagiset i hallunda vid en park, ( hiink ) haha ingen annanstans att vara.  Jag,Bella,Nathalie & Alle och flera killar från klassen var där. Det var roligt. Efter ett tag taggade alla till donken.
Efter det taggade jag för att mötta natta som tydligen hade gått hem och bytt om, vi satt vid borg med Gabi,Stefan,Axel,Drago & flera. Jag och Natta gick o mötte Umut vid bussen<3, vi gick tilblaka snackade, var roligt innan en horunge kom och det bara blev problem.. har aldrig vart så rädd för umut kan jag säga :P både jag & natta höll typ på att tjura flera försökte lugna ner oss. JEA nu lämnar vi det.. Gick tillbaka till Fittja med Umut & Axel.

Lördag; vaknade upp hos pappa, senare åt kvällen åkte jag till norsborg till Natta, var även ute med Hassan,Roho,Milan,Marko,Yusuf,Max. lite efter kom Umut & hans kusin Denisz.
Ja,Natta,Umut&denisz var ute ett tag vid brunna,lämnade sedan hem natta o gick tillbaka till fittja.

Söndag; vaknade upp hos pappa igen ;P var helt seeg hela daagen somnade om vid 5-tiden till sju. Gick sedan ut med Umut <3 gick tillbaka till pappa igen var hemma vid halv tolv ;P

Kom hem för ett tag sen från skolan, åkte med Tyare & Alex :D.Alltså allt här hemma är fucked up, vi håller på göra nya golv i alla rum.
Kommer nog sova hos pappa ett tag haha , ska göra hål i tungan imorgon o mamma får inte veta ;D men kommer säga ändå sen när det är läkt då kan hon fan inte klaga om infektioner :P
Tyare & Valeria ska med mig in till stan efter skolan, och Valeria ska kanske göra ögonbryns-piercing ;D (a) alltså är redan nervös haha, men alla säger att det går snabbt och att det inte gör ont. Har sett på flera youtube klipp också och ingen verkar få ont.
haha yaaa skriver imorgon hur det gick då, önska mig luck ;D <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0