Ella es la sencasion del bloque

Nathalie var här för en stund sen , hahaah jag gjorde min supersoppa :D förra gången hon var här hade jag gjort
Pasta,tomatsås,ägg & hambrugare HAHAHA, hon dog menmen , brukar itne vara dålig på mat faktiskt mvg i hemkunskap mönnen =D Umut fick även tag i låten lalalal :D
Ikväll blir det hinkisminkish i eriksberg (; ska diska nu och sen börja fixa mig, vi ska röka VP med Hassan o några till, ska även möta Bella sen , ska även möta JC vi sju-tiden ,pöss ;D

OBS! Nathalie luktar tå-bira & hon ska äta kräftor ida, hämta klänypor =)


stor öga :P

HAHAhelt nyvken, liknar min faster grovt :|

såklart så ska man tappa örhängena under fest

närmare lala ...



mäster-kocken ;P


min bebiiis :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0