helgeeen :P

Fredag; kom hem duschade och allt, för att åka till Huddinge, åkte sedan hem därifrån med Nathalie Richard och Tommy till Norsborg, följde med Nathalie hem och gick sedan till Fittja för att träffa Umut´. Sen gick jga hem till papii x)

Lördag; Åkte in till Stan med Nathalie, vi gick runt och kollade och jag tog hål i naveln :P ahha typiskt att han som tog var fin var tvungen att spela skit cool när jag helst ville skrika :P hha nee skoja men det gjorde iaf inte ont. ( lägger in bild senare :P )  Sen åkte vi till Heron det var något knas med hennes mobil, vi skulle ta bussen hem men tog fel tänkte inte på det tills vi började ut på landet hahaa, aa sen åkte jag till Fittja och lämnade sakerna och gick ut på en gång och åkte och sov hos Bella, det var trevliigt ;) Alle var även där .
 ( tryck på bilden så blir denlite större)

Söndag; vaknade upp hos Bella där även Cristos var :P vi snackade och sen gick jag och Bella till Italienska och åt mat, åkte tillbaka till Fittja sov och sedan tillbaka till Hallunda, men gick ut promenad med Hanna (: <3 och sedan hem och soov, det var min helg liksom x) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0