Seegiiis

lördags;  FF- hemma hos mig haha eller bara mammafritt :P.. var hemma tills typ kvällen tror ja eller skitsamma haha det var fest hemma hos miig, jag Hannah och Naat förfestade innan alla andra kom, blev lite för mycket för mig -.- vet inte ens vilka som var hemma hos mig typ xD .spenderade resten av kvällen på toan o i mitt rum haha helt däckad :P Men det var ruligt endå (a) mot kvällen gick jag med Umut & Deniz till Fittja till papi (:

söndags; vaknade upp hos pappa gick direkt hem för att städa, Naat kom och hjälpte till<3 hahaa mycket skratt också. Päti & Nezer kom en stund också men var inne på mitt rum mådde inte så bra:P.. Sedan tillbaka till pappa igen sen hem till Norsboooorg. Var ute med Bella Alle & Rimon en stund, sen hem till Hannah (:

LÄGGER IN BIIILDER SEN SKA UUT NUU PUSS PÅ POTO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0