TÅÅRSK ! hahaha

Igår ; Igår efter skolan vid 1 halv två tidenså kom Karen till Liljeholmen (: <3 vi åkte in till stan kollade runt och allting, tog spårv. till liljeholmen igen. Köpte choklad & godis haha tjocka oss. Efter åkte vi in till Slussen där vi mötte Amal & Emla, åkte därifrån hem till Emla där vi kollade på Sex And The City och åt massa chips o godis igen , haha riktig tjockis dag. Det var trevligt ;) var hemma vid kvart över åtta tiden.
Åt mat hemma -.- haha snacka om att jag var mätt, men ändå så klagade jag ute att jag var hungrig xD när man slog på min mage var det sådär eko vilket betyder att min mage är tom! =P Nathalie var hemma hos mig en stund, sedan gick vi ut till Naser & Patrik. Vi satt ett tag och snackade efter en stund gick Patrik hem då kom Bella & Alle. vi var ute tills elva =) <3

Kom hem från skolan för ett tag sen , hahahaha som muppas jag Tyare & Valeria sitter kvar i skolan fast vi typ blev utslängda :P vi hade svenska men vi visste intenär vi började så vi satt i sofforna längst ner i huset.. sen kommer vår svenska lärare ; Jaha här sitter ni och latar er. hahaha alla vi skrattar L ; är det något att skratta åt? haha va ska vi göra gråta eller? LALALAAL sen började hon skälla ut och skiit mycket :P som vanligt ' detblir ett samtal hem till era föräldar' .. sen vi sitter sådär fortfarande kvar som muppar. så kommer hon, ' kan ni komma in på mitt rum' vi ba nehj :P men vi gick ändå. Sen börja hon babbla igeen så sitter Tyare & typ asgarvar o då börjar jag o valeria också, haha riktiga snorungar vi är alltså.. hon ba UT MED EER JAG VILL INTE SNACKA MER MED ER  , hahaa och hon som är tyares o min mentor:P aj ajaj.. aja men det löser siig hon sa också att vi har en saftig frånvaro från hennes lektioner.. undra varför öööh.
Åkte med Tyare & Alex det va ruliigt som vanlig =D
Nu sitter jag häär o lyssnar på musiiik har nyss städat o allt.. ska äta lite sen drar jag ut med Nathalie =) skulle även ut med Bella & Hannah ikväll (;


Edona,Tyare & jag på mässa

i en bil HAHA

ute daag me natta <3

 

Kommentarer
Postat av: steffie

Jävla åsnoooor:P

2008-09-24 @ 21:35:29
URL: http://gatitablanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0