Torsdag/Fredag

Torsdags; Jag och Hannah åkte till Alby hem till Miguel var där någon timma, sen gick vi ut på promenad, vi hade typ ångest haha men det stannar bara mellan oss nanan :P och den kom räddningen haha.. jäää det var roligt kom hem vid 1 tiden.


Fredags; Gick inte till skolan, hade inte ork så var hemma. Vaknade upp sådär fixa mig för att gå ut med Naat <3 vi hade direkt inget att göra  så vi åkte till Skärholmen för tjockisen ville ha bullar xP, gick runt lite där så åkte vi till Hallunda. Mötte Richard och Tommy  på kebaben satt en stund med dom (:. Efter mötte vi Hannah & gick hem till mig. draag haha. Efter ett tag kom Eldin, Päti & någon till. det va erulit.
Senare kom Umut.. <3




Första gången det var fint i Hallunda på kvällen :P
Nathalie&Jag, suddig haha undra varför (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0