Viva Chile Mierda ;D <3

Haha börjar fan tröttna på blogg, skriver bara vad jag gör. INTRESSANT liksom .. inte:P har vart så jävla morgontrött hela veckan alltså fast jag sovit i tid..
yää igår var jag iaf ute med Naat, mötte Bella Å även Nezer ute , ruuliiit :D. Hhjälpte henne med läxa sen gick vi ut och tog en liten promeniix x).
Hahah ida i skolan vi fakka uuur, chiles nationaldag fan! =D HAHA jag Tyare Paulina & Nicole  vi fakka ur och råka bränna lite utav Tyare's hår (a) haha hennes lugg blev tunn förlåt gumman :'D du kan få lite av mitt gamla löshår :P <3suug att det är på en torsdag och inte en fredag, vadå det skulle bli fiesta ;)  Dona fylle även år igår :)<3 hon skulle typ ha 'fest' imorgon också i bredäng hemma hos henne.. buhu jag har skit mycket planer för imorgon vet inte vad jag ska göra allltså :P kanske sover över hos Naat i Järfälla =O första gången haha.
Har också fått fråga om ja vill följa med på Latinofest men nää (;





Syster & ja muppar oss ;p



 haha lite omgjord ba liteeeeeee ;P


Papiiiii är bästast (; <3



någon gammal bild .


pöss





Kommentarer
Postat av: Hannah

naaaaj sluta inte blogga, det är intressant :D <3

2008-09-18 @ 18:23:19
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/
Postat av: TanyaTemiz

THE HAPPY FAMILY :D

2008-09-18 @ 21:14:13
URL: http://tanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0