WEET WILLY !

Igår var jag typ i stort sätt ute hela dagen med Nathalie (: , och senare var vi ute en stund med Nezer. Mycket skratt som vanligt :P

IDAG slutade vi 11.20 , jag Tyare,Valeria & Edona stannade kvar och åt maat fihfan! :P Sedan åkte jag & Tyare hem till mig, myycket skratt me min sumo & vi åt godiiiisz & gjörde popcorn haha =b vi kollade på skräckfilm.
Kom nyss hem från att ha lämnat henne vid t-bana i Hallunda (; Träffade även Markuus på vägen. Om en stund ska jag dra till Nathalie & senare ska jag typ ut med Umut<3 ska försöka klämma in en liten tid med Bella om det går också x)


HAHA mina super strumpor

Min lilla chinese giirl ^^

flipp :P

noooo pitcuuure

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0