7 april =)

Åkte aldrig och solade med Tyare, hon kom hem till mig isället båda två blev irriterade.. ååh! Vi fixade oss lyssnade på musik och snackade :) Därifrån gick vi till matnära dit Natta kom. Hann säga hejdå till lilla Hannah med innan hon åkte till Findland :] Vi gick mot Eriksberg där vi satt ett tag och hade roligt och drack gott haha, efter kom Bella. Vi fyra var även med Roho, Hassan & andy ett tag -> sen till liljeholmen och nu sitter jag här hemma hihi.


mitt hår är fucked up.. du kan hitta vilken färg du vill här :P

hoho inte på bild humör idag

haha båda två kämpa för att få upp en flaska :P

min lilla älskliing men jaa =)

mm

hej pilot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0