lite efter sådär =)

Fredags; Åkte med Natta till Vårberg där vi mötte Tyare & Nadja och gick promenad :) Därifrån åkte vi till Alby och mötte Mathias. Vi skulle ha mött Bella & några till men det blev inte så.

Lördags; Igår var jag hela dagen med min älskling haha jaa :) Tyare i stan, jag hade tur eller hur amor haha. Köpte en creme färgad linne och eh köpte en midjekjol :P  Efter det åkte jag tillbaka till Hallunda och var hemma hos Hanna :) <3 vi pratade väldigt mycket och drack gott & kollade på gamla bilder, minnen alltså :(



Idag har jag planer på G alltså :) ska dra och sola med Tyare.. lite senare kommer Natta hem från kryssning då blir det rajtantajtan hahah, besitos besitos så länge :)


Hallunda by night (:





 

Kommentarer
Postat av: Hannah

min tötiiis <3

2009-04-07 @ 13:59:33
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0